Често задавани въпроси

В какъв срок ще ми бъде възстановена дължимата сума?
Сумата се изплаща след като върнатите артикули пристигнат при нас и бъдат обработени. Срокът е 14 дни.
Какъв е срокът за връщане?
Продуктите могат да бъдат върнати в срок от 30 дни след датата на получаването им.
Задължителна ли е регистрацията за извършване на поръчки от сайта?
Потребителите могат да пазаруват от електронния магазин по два начина - като „Регистрирани потребители“ и като „Гости“ (без да бъдат регистрирани). Регистрацията би те улеснила да проследяваш всички направени поръчки и заявки за връщане. Също и да имаш достъп до всички функционалности на сайта.
Коя е цената, която трябва да заплатя за определен артикул?
До всеки продукт има изписана „Препоръчителна цена на дребно“ и „Нашата цена“. Клиентът трябва да заплати „Нашата цена“, която е до -60% по-евтина от препоръчителната цена на дребно (RRP). От калкулацията в кутията си (горе в десния ъгъл), можеш да провериш крайната цена на поръчката си.
Какво означава, че артикулът е запазен?
Можеш да добавиш харесания от теб артикул чрез бутона "Добави", така той се запазва за срок от 15 минути. През това време продуктът чака в твоята кутия и не може да бъде закупен от друг потребител. Ако до изтичането на този срок поръчката не бъде завършена, артикулът ще бъде освободен и достъпен за останалите клиенти.
Предлага ли се „Тест и преглед“ при доставка?
Доставката се извършва без опция "Тест и преглед".
Как мога да платя?
Плащането на продуктите се извършва по следните начини: в брой при получаване на пратката (наложен платеж) или по банков път с Visa, MasterCard и Maestro.
Къде мога да получа поръчката си?
Поръчките се доставят на личен адрес или до офис на куриерска фирма „СПИДИ“ АД. Не се извършват доставки във физически магазини на "Mercari".
Кой поема разходите за доставката и връщането?
Разходите за доставка се покриват от клиента, ако сумата на поръчката е под 80лв. Цената на доставка на територията на България е 4.50лв. При поръчка над 80лв, разходите по куриерска услуга са за сметка на Mercari. Клиентът не поема сумата за доставка в случай на грешно изпратен артикул по вина на фирмата.
Мога ли да направя замяна, ако даден артикул не е точният размер?
Онлайн магазин www.mercari.bg не предлага замяна. Продуктите са единични бройки, поради което ние нямаме възможност да заменим артикули със същите. Съответно при основателна рекламация или при одобрена заявка за връщане на продукти, Mercari възстановява заплатената от клиента сума.
Кои продукти не подлежат на връщане?
С цел добрата хигиена и защита на здравето, не се допускат връщания на бански, шапки, бельо, бодита и чорапи. Не подлежат на връщане и продукти, за които клиентът не пази касова бележка и оригиналната опаковка с етикет. Също и артикули с индикации, че са били употребявани, повредени или третирани по какъвто и да е начин не подлежат на връщане.
Къде мога да върна закупената от сайта стока?
Одобрените за връщане артикули се изпращат на следния адрес: град Пловдив, п.к. 4023, бул. „Цар Симеон“ № 32 - „МЕРКАРИ-БЪЛГАРИЯ“ ООД - Отдел за връщане на пратки, тел. 070045223. Не се приема връщане във физически магазини на "Mercari".