Задължителна ли е регистрацията за извършване на поръчки от сайта?
Регистрацията в www.mercari.bg не е задължителна. ПОТРЕБИТЕЛИТЕ могат да пазаруват от ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН по двата начина - и като „Регистрирани потребители“, и като „Гости“ (без да бъдат регистрирани). Регистрацията би Ви улеснила да проследявате всички направени поръчки, заявки за връщане и др. Регистрираните потребители имат достъп до всички функционалности на сайта.

Коя е цената, която трябва да заплатя за определен артикул?
До всеки продукт има изписана „Препоръчителна цена на дребно“ и „Нашата цена“. Клиентът трябва да заплати „Нашата цена“, която е до 60% по-евтина от препоръчителната, т.е. Вие заплащате винаги по-ниската цена без да е необходимо да въвеждате даден промо код, ваучер или др. От калкулацията в кутията си (горе в десния ъгъл), можете да проверявате крайната цена на поръчката си. Отделно от това, можете да ползвате отстъпка посредством въвеждането на промоционален код.

Какво означава, че артикулът е запазен?
Когато добавите артикулът в своята кутия чрез избор на бутона „Добави“, той се запазва за Вас за срок от 15 минути. През това време артикулът Ви чака във Вашата кутия и не може да бъде закупен от друг потребител. Ако до изтичането на този срок не финализирате поръчката си, артикулът ще бъде освободен и може да бъде закупен от някой друг.

Предлага ли се „Тест и преглед“ при доставка?
Доставката се извършва без опция „Тест и преглед“.

Как мога да платя?
Плащането на продуктите се извършва по следните начини: в брой при получаване на пратката (наложен платеж); по банков път с Visa, MasterCard и Maestro.

Къде мога да получа поръчката си?
Поръчките се доставят или до „врата“ (посочен от клиента адрес), или до офис на куриерска фирма „СПИДИ“ АД. Не се извършват доставки във физически магазини на „Меркари“.

Какъв е срокът за връщане?
Продуктите могат да се върнати, ако в рамките на 30 дни от датата на получаването им, ни уведомите за това.

Кой поема разходите за доставката и връщането?
Доставката е безплатна при поръчки на стойност над 100 лева. При поръчки на стойност под 100 лева доставката е за сметка на клиента. Цената на доставката за територията на България е 4,50 лв. Разходите за куриерската услуга за връщане се поемат от клиента. Клиентът не поема разходите относно куриерската услуга в случай на грешно изпратен продукт не по негова вина.

Мога ли да направя замяна, ако даден артикул не е точният размер?
Онлайн магазин www.mercari.bg не предлага замяна. Продуктите са единични бройки, поради което ДРУЖЕСТВОТО няма възможност да заменя артикули със същите. Съответно при основателна рекламация или при одобрена заявка за връщане на продукти ДРУЖЕСТВОТО възстановява заплатената от клиента сума.

Кои продукти не подлежат на връщане?
Не подлежат на връщане продукти като бански, шапки, бельо, бодита, чорапи и други продукти, характеризиращи се като бельо, поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето. Не подлежат на връщане и други продукти, за които клиентът не пази оригиналната им кутия/опаковка с етикет и касова бележка; продукти с индикации, че са били употребявани; повредени или третиран по какъвто и да е начин.

В какъв срок ще ми бъде възстановена дължимата сума?
Ако заявката за връщане е одобрена, ще възстановим заплатените суми без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която сме били уведомени за решението за отказ от договора, в случай че сме получили продуктите обратно или доказателство, че те са изпратени обратно.

Къде мога да върна закупената от сайта стока?
Одобрените за връщане артикули или продукти по предявени рекламации се изпращат на следния адрес: град Пловдив, п.к. 4002, Район „Централен“, бул. „Свобода“ № 20 - „МЕРКАРИ-БЪЛГАРИЯ“ ООД , тел. 070045223. Не се приема връщане във физически магазини на „Меркари“.