Често задавани въпроси

В какъв срок ще ми бъде възстановена дължимата сума?
Сумата се изплаща след като върнатите артикули пристигнат при нас и бъдат обработени. Срокът е 14 дни.
Какъв е срокът за връщане?
Продуктите могат да бъдат върнати в срок от 100 дни след датата на получаването им.
Задължителна ли е регистрацията за извършване на поръчки от сайта?
Потребителите могат да пазаруват от електронния магазин по два начина - като “Регистрирани потребители” и като “Гости” (без да бъдат регистрирани). Регистрацията би те улеснила да проследяваш всички направени поръчки и заявки за връщане. Също и да имаш достъп до всички функционалности на сайта.
Коя е цената, която трябва да заплатя за определен артикул?
До всеки продукт има изписана “Препоръчителна цена на дребно” и “Нашата цена”. Клиентът трябва да заплати “Нашата цена”, която е до -60% по-евтина от препоръчителната цена на дребно (RRP). От калкулацията в кутията си (горе в десния ъгъл), можеш да провериш крайната цена на поръчката си.
Как мога да платя?
Плащането на продуктите се извършва по следните начини: в брой при получаване на пратката (наложен платеж); по банков път с Visa, MasterCard и Maestro; чрез услугата “Виртуален портфейл”, достъпна за Регистрираните потребители.
Какво означава, че артикулът е запазен?
Можеш да добавиш харесания от теб артикул чрез бутона “Добави”, така той се запазва за срок от 20 минути. През това време продуктът чака в твоята кутия и не може да бъде закупен от друг потребител. Ако до изтичането на този срок поръчката не бъде завършена, артикулът ще бъде освободен и достъпен за останалите клиенти.
Къде мога да получа поръчката си?
Поръчките се доставят на личен адрес или до офис на куриерска фирма “СПИДИ” АД и “ЕКОНТ ЕКСПРЕС” ООД. Извършват се и доставки във физически магазини на Mercari.
Кой поема разходите за доставката и връщането?
При поръчки над 49 лв. доставката до офис на куриерска фирма (виж кои в т.2) или до личен адрес, е безплатна. При поръчки на стойност под 49 лв., клиентът заплаща фиксирана такса от 4,90 лв. за доставка до офис на куриерска фирма или до личен адрес. Разходите по връщане на артикули са за сметка на клиента, с изключение на грешно изпратен артикул по вина на фирмата.
Мога ли да направя замяна, ако даден артикул не е точният размер?
Онлайн магазин www.mercari.bg не предлага замяна. Продуктите са единични бройки, поради което ние нямаме възможност да заменим артикули със същите. Съответно при основателна рекламация или при одобрена заявка за връщане на продукти, Mercari възстановява заплатената от клиента сума.
Кои продукти не подлежат на връщане?
С цел добрата хигиена и защита на здравето, не се допускат връщания на бански, бельо, бодита и чорапи. Не подлежат на връщане и продукти, за които клиентът не пази касова бележка и оригиналната опаковка с етикет. Също и артикули с индикации, че са били употребявани, повредени или третирани по какъвто и да е начин не подлежат на връщане.
Къде мога да върна закупената от сайта стока?
Одобрените за връщане артикули или продукти по предявени рекламации се изпращат на следния адрес: град Пловдив, п.к. 4023, бул. “Цар Симеон” № 32 - “МЕРКАРИ-БЪЛГАРИЯ” ООД , тел. 070045223. Можеш да върнеш и във физически магазини на “Меркари”. Донеси артикулите, които желаеш да върнеш заедно със заявката за връщане и касова бележка за покупката в избран от теб “Меркари” магазин и върни без такси.
Какво е виртуален портфейл?
Създадохме услугата “Виртуален портфейл” за Ваше улеснение. За да се възползвате от нея трябва да бъдете регистрирани в сайта. В случай, че връщате закупена от www.mercari.bg стока и изберете възстановяването на сумата да се извърши във “Виртуалния Ви портфейл”, ще натрупате автоматично там сумата, след като обработим и одобрим заявката Ви за връщане. По този начин по-бързо ще можете да я използвате при следващата Ви поръчка в сайта.
Какво е Click & Collect?
Click and Collect предоставя възможност да поръчаш онлайн и получиш съкровищата си в удобен за теб магазин на Mercari.