Доставка и плащане

ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ

Доставката е безплатна при поръчки на стойност над 100 /сто/ лева.

При поръчки на стойност под 100 /сто/ лева доставката се заплаща от ПОТРЕБИТЕЛЯ. Цената на доставката за територията на България е 4,50 лв. /четири лева и петдесет ст./.

Доставките ще се осъществяват чрез куриерска фирма „СПИДИ“ АД, наричана по-долу за краткост „СПИДИ“. Поръчките на територията на България ще се доставят в работното време на куриерската служба.

Сроковете за доставка на територията на България са следните:
- При поръчки от понеделник до петък и до 15:00 ч., доставките за населени места с офис на „СПИДИ“ се извършват на следващия ден;
- Поръчки след 15:00 ч. се извършват до 2 /два/ работни дни;
- Поръчки, направени в събота и неделя, се доставят във вторник;
- За селища без офис на „СПИДИ“ - съгласно график за обслужване.

Плащането става онлайн с карта чрез виртуален ПОС терминал или с наложен платеж (чрез плащане при доставка).

(1) Ако бъде избрана опцията за плащане онлайн чрез виртуален ПОС терминал, ще бъдете прехвърлени към страницата на „Първа Инвестиционна банка“ АД. За да платите, не е задължително да разполагате с регистрация, необходимо е единствено да имате валидна банкова карта (дебитни карти, карти VISA Electron, VISA Classic, Maestro, Mastercard, виртуални VISA, Maestro и Mastercard ). Поръчката ще бъде изпълнена след потвърждение за извършено плащане. 
(2) Ако бъде избрана опцията за плащане с „наложен платеж“, стойността на поръчката следва да се заплати при получаването й от куриера.
Данните, които се попълват, се използват единствено и само с цел доставка на поръчката. Коректното попълване на данни в процеса на поръчка е задължително и от него зависи правилната доставка.
(3) С дебитна или кредитна карта – при избор на този метод за плащане трябва да въведете данните на Вашата карта в системата на Първа инвестиционна банка. При необходимост от връщане на сума платена с карта, сумата ще бъде въстановяване по картата, с която е направено плащането.

Други условия

При извънредни обстоятелства ДРУЖЕСТВОТО си запазва правото да удължи сроковете за доставка, за което своевременно уведомява ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.
Всеки закупен продукт от ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН е застрахован за нанесени щети при транспортиране.
В случай, че получателят отсъства от адреса за доставка, не отговаря на оставения при поръчката телефон или телефонът е грешен, то поръчката се депозира до поискване в офис на „СПИДИ“ за срок от 5 /пет/ дни. Ако в рамките на този срок, поръчката не бъде потърсена, то същата се анулира и ДРУЖЕСТВОТО се освобождава от задължението да извърши доставката.

ДРУЖЕСТВОТО има право да откаже да достави поръчана стока поради технически или организационни проблеми, за което трябва да изпрати изрично уведомление до ПОТРЕБИТЕЛЯ на посочената от него електронна поща. За това обстоятелство ДРУЖЕСТВОТО не дължи обезщетение на ПОТРЕБИТЕЛЯ, а само връщане на заплатената от ПОТРЕБИТЕЛЯ сума (ако има такава).